Veel gestelde vragen

Wat is het fijn om snel antwoord te krijgen op een vraag. Om je hierbij te helpen hebben wij een overzicht gemaakt van vragen die vaak aan ons worden gesteld.

Lukt het niet om het antwoord op jouw vraag te vinden? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Je kunt ons contactformulier invullen of tijdens openingstijden telefonisch een afspraak maken via 0113-233080.

Goed om te weten: als we tot productie/bestelling van jouw hulpmiddel overgaan, is het belangrijk dat je de originele verwijzing van je specialist meeneemt.

contact

Wij houden elke werkdag spreekuur in Goes. Op de  locaties Hulst, Middelburg, Oostburg, Terneuzen, Vlissingen en Zierikzee zijn we helaas niet elke werkdag aanwezig. Neem contact met ons op voor de openingstijden.

Ons uitgangspunt is om je te ontvangen op één van onze vestigingen. Wij komen alleen aan huis als de arts ook bij jou aan huis komt. Je hebt hiervoor een verwijzing nodig. Als dit niet het geval is worden er per huisbezoek reiskosten in rekening gebracht.

Ja, wij hebben contracten met alle Nederlandse zorgverzekeraars met betrekking tot de basisverzekering.

Voor meer informatie over vergoeden van jouw hulpmiddel kun je op de link klikken.

Vergoeding

Nee, alleen wanneer je medische indicatie gewijzigd is of als je bent overgestapt van verzekeraar.

Je hoeft niets te doen. Je hebt een kopie ontvangen vanuit de zorgverzekeraar om je op de hoogte te houden. Wij hebben de brief ook ontvangen en zullen dit verder afhandelen.

Dit is afhankelijk van je zorgverzekeraar. Hiervoor dien je jouw polisvoorwaarden te raadplegen. Wanneer je het hulpmiddel eerder nodig hebt, dan dat de termijn verstreken is, dienen wij dit eerst aan te vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag per mail of neem contact op met ons.